آیا دیسک گردن با منوال تراپی درمان میشود؟

منوال تراپی یکی از راههای درمان دیسک گردن است. در این روش از تکنیک های درمان دستی برای کاهش درد گردن بیمار استفاده می شود. منوال تراپی علاوه بر تسریع

منوال تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

منوال تراپی یکی از تکنیک های مؤثر در فیزیوتراپی است که در درمان بسیاری از مشکلات ستون فقرات مانند کمردرد، گردن درد و درد های عضلانی مفید است. تکنیک ها

منوال تراپی کمر چه کاربرد هایی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟

منوال تراپی یک روش جدید در درمان فیزیوتراپی است که به جا اندازی مفاصل یا بافت های نرم کشش عضلات و مفاصل،ماساژ عمقی بافت نرم،جا اندازی مفاصل می پردازد.

درمان انواع بی اختیاری ادرار و مدفوع با بیوفیدبک

بی اختیاری ادرار و مدفوع به از دست دادن غیرارادی ادرار یا مدفوع گفته می شود. بی اختیاری عارضه ای کشنده نیست؛ اما بیماری ای شایع و آزار دهنده است.

تزریق بوتولینیوم توکسین (بوتاکس) در درمان اسپاسم و اسپاستیسیتی عضلات

در بسیاری از موارد که درد ناشی از اسپاسم عضلانی است، مانند اسپاسم ناشی از ام اس، تزریق بوتاکس می توانند اسپاسم را در منشأ آن متوقف کنند.

روشهای درمان شكستگی استخوان

شکستگی استخوان انواع مختلفی دارد. برخی از آنها بسته به قدرت و جهت نیرو، استخوان درگیر و سن و سلامت عمومی فرد، شدیدتر از سایرین هستند.

شکستگی استخوان به چه شرایطی گفته می شود؟

شکستگی استخوان عارضه ای است که در آن پیوستگی استخوان مختل می شود. درصد عمده ای از شکستگی ها در اثر فشار و نیرو به وجود می آیند

تشخیص و درمان در رفتگی مادرزادی مفصل هیپ در نوزادان و بزرگسالان

دررفتگی مادرزادی لگن در سه نوع دررفتگی شدید، دررفتگی قابل جا بجایی و دررفتگی خفیف دسته بندی می شود.هر چه شدت ضایعه بیشتر باشد،عوارض آن بیشتر است .

دررفتگی مادرزادی مفصل هیپ، دیسپلازی لگن

بیشتر افراد مبتلا به دیسپلازی با این اختلال به دنیا آمده اند.اگر دیسپلازی مفصل ران در نوزادی مشخص شود با استفاده از بریس معمولاً درمان می شود .

درد عضلانی پس از ورزش خوب است یا بد؟

درد عضلانی یا DOMS همیشه به معنای نتایج بهتر یا عضله‌ سازی یا قدرت‌ سازی نیست.در واقع، بدن درد بیش از حد بعد از ورزش می تواند اهداف معکوس داشته باشد.

چگونه از کمر درد پیشگیری کنیم؟

دلایل کمردرد شامل کار بیش از حد یا عدم فعالیت جسمانی، نامناسب بودن حالت بدن، اختلالات ژنتیکی، استرس روانی، بالا رفتن سن و اختلالات پزشکی از قبیل آرتری

مزایای به کارگیری دستگاه تحریک طناب نخاعی

تحریک طناب نخاعی با استفاده از انرژی الکتریکی پالسی در مجاورت طناب نخاعی برای کنترل درد است.این روش باعث تسکین درد قفسه سینه و درد محیط ایسکمیک می شود

بورسیت شانه چیست و راههای درمان

درون مفصل شانه، کیسه کوچک حاوی مایعی وجود دارد که بورسا نامیده می شود. وقتی بورسهای شانه تحریک بشوند، ملتهب شده و بزرگ می شوند.

مؤثرترین راه های درمان بورسیت زانو در کلینیک طب فیزیکی

بورسیت از عارضه هایی است که باید درمان شود؛ زیرا در صورت سهل انگاری، احتمال دارد مایع درون بورس عفونی شود.فیزیوتراپی یکی از روش های کمک کننده در بهبود

یبوست چیست و چه علائمی دارد؟

یبوست یکی از مشکلات شایع گوارشی است که گاهی ممکن است یک بیماری گوارشی باعث بروز آن شود.در آن حرکات روده سخت‌ تر و کمتر می شود.

هالوکس والگوس یا انحراف در انگشت شست پا

بونیون یا ‌هالوکس والگوس برجستگی استخوانی دردناکی است که در قسمت داخلی پا در مفصل انگشت بزرگ پا ایجاد می‌ شود.

قرص و آمپول روباکسین در چه مواردی استفاده میشود؟

قرص و آمپول روباکسین (Robaxin) برای درمان اسپاسم عضله و درد عضله استفاده می شود. روباکسین به آرامش عضلات کمک می کند و در دسته داروهای شل کننده عضلات ق

رفع دردهای مزمن و تقویت شانه با فیزیوتراپی

فیزیوتراپی شانه کمک می‌کند تا بسیاری از درد‌های عضلانی در قسمت شانه رفع شود و التهابات کاهش پیدا کند. همچنین میزان قدرت شانه افزایش پیدا کند.

آیا به بورسیت لگن یا بورسیت تروکانتریک مبتلا هستم؟!

بورسیت تروکانتریک اغلب بطور تدریجی رخ داده و علائم آن نیز در ابتدا فقط در حین ورزش و انجام فعالیت نمایان می شوند و به‌ تدریج و با پیشرفت آسیب علائم

پارگی رباط صلیبی قدامی ACL مفصل زانو

یکی از شایع‌ ترین آسیب های زانو، رگ به رگ شدن یا پارگی رباط صلیبی قدامی است.ورزشکارانی که در ورزش های پرتقاضا مانند فوتبال و بسکتبال شرکت می کنند بیشت