آنالیز گیت یا آنالیز راه رفتن و گام برداشتن چگونه انجام می شود

دستگاه آنالیز راه رفتن ، از حسگرهای حرکتی استفاده می‌ کند که توانایی شما در داشتن حرکت خوب را آزمایش می‌ کند .

سندرم دکرون چیست و چه علل و علائمی دارد؟

سندرم دکرون وضعیت دردناک است که در اثر تحریک و انقباض تاندون‌ های ناحیه شست و مچ دست و فشار وارد شده به اعصاب این ناحیه بروز می‌کند.

کاربرد لیزر کم توان یا لیزر سرد در فیزیوتراپی

لیزر تراپی روش درمانی است که در درمان درد موثر است . کاربرد لیزر کم توان در فیزیوتراپی شامل تسکین درد، تسریع در ترمیم بافت و کاهش التهاب است

کاربرد بلوک عصبی برای کاهش کمر درد و سیاتیک

بلاک عصبی، یا بلاک منطقه ای عصبی نوعی عمل جراحی است که به کنترل یا پیشگیری از انواع مختلفی از درد کمک می کند.

توانبخشی پس از اعمال جراحی رفع اختلالات عضلانی و اسکلتی

توانبخشی بعد از عمل فرآیندی است که به بیمار کمک می کند تا پس از جراحی، به عملکرد طبیعی خود بازگردد.

تزریقات داخل مفصلی و بافت نرم کاربرد تشخیصی و درمانی آن

زریقات داخل مفصل، یک روش درمانی است که جهت کاهش درد و التهاب در مفصل، داروها به صورت مستقیم توسط سرنگ به محل مشکل وارد می شوند.

بلوک یا بلاک اعصاب محیطی چیست و چه فوایدی دارد

بلاک عصبی یک روش پزشکی است که با هدف کاهش درد انجام می‌شود، به‌خصوص در مناطقی از بدن که درد مزمن یا حاد دارند.

کاربردها و فواید اوزون تراپی یا اوزون درمانی

اوزون تراپی، تزریق حالت مایع یا گازی فرم واکنش پذیرتر و فعال تر اکسیژن برای ایجاد اثرات درمانی است.

علل و درمان کیست موکوسی انگشت دست

کیست موکوسی انگشت، یک ضایعه شایع و خوش‌خیم است که به صورت گره سفت در انگشتان دست یا پا ظاهر می شود.

علل و درمان اسکولیوز یا انحراف جانبی ستون فقرات

اسکولیوز نوعی انحنای جانبی ستون فقرات است که اغلب در نوجوانان تشخیص داده می شود. در بسیاری از موارد، این حالت، خفیف بروز می کند.

تزریق گاز اوزون در زانو یا اوزون تراپی زانو

تزریق گاز اوزون به مفصل زانو و دیگر مفاصل بدن به صورت بالینی برای کاهش التهاب و درد مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان کمر درد هنگام خواب و اصلاح نحوه خوابیدن

کمردرد شبانه همیشه نشانه ای از یک بیماری جدی نیست، به خصوص اگر فقط گاهی یا برای مدت کوتاهی اتفاق بیفتد

رگ به رگ شدن کمر و انواع روش های درمان

کشیدگی یا رگ به رگ شدن کمر می‌تواند بسیار ناتوان کننده باشد. از روشهای درمان این عارضه طب فیزیکی است که در ادامه شرح میگردد.

چه ارتباطی بین چاقی، دیسک کمر و کمر درد وجود دارد؟

بسیاری از پزشکان معتقدند که موارد زیادی از کمردردهایی که مردم امروزه به آن دچار هستند در واقع ناشی از اضافه وزن و چاقی است.

چه عواملی باعث پارگی دیسک کمر می شود؟

دیسک ستون فقرات یک ساختار نرم است که بین استخوان‌ های ستون فقرات قرار دارد که پارگی دیسک کمر می تواند به اعصاب ستون فقرات فشار وارد کند.

تاثیر چاقی و اضافه وزن بر زانو درد

چاقی و اضافه وزن تاثیر منفی زیادی روی مفصل زانو به عنوان یکی از بزرگترین و کاربردی ترین مفصل بدن می گذارد.

علائم دیسک کمر چه زمانی در پاها ظاهر می شود؟

زمانی که تشخیص می دهند فرد دچار فتق دیسک شده منظور بیرون آمدن قسمت داخلی دیسک از حلقه بیرونی خواهد بود. به این عارضه پرولاپس دیسک هم می گویند.

کشیدگی عضلات و تاندون های کمر، رگ به رگ شدن کمر

معمولاً کمر درد ناشی از آسیب رسیدن به بافت‌ های نرمی است که از ستون فقرات حمایت می‌ کنند، مثل تاندون‌ ها، رباط‌ ها و عضلات

برای در رفتگی مچ دست چه باید کرد؟

در رفتگی مچ دست یکی از مشکلات ارتوپدی دردناک است که علاوه ‌بر دردی که دارد، باعث محدودیت حرکات دست شده و روند زندگی را مختل می کند

کودکان استثنائی چه کسانی هستند و توانبخشی کودکان استثنایی چگونه است؟

توان بخشی یا بازتوانی فرایندی است که در آن به کودک کم توان کمک می شود تا توانایی‌ را که ندارد یا توانایی از دست رفته ی خود را دوباره به دست آورد.